loading...
شیعه ها | مرز شیعه
کاربر گرامی :

شما هنوز عضو نشده اید و یا وارد سایت نشده اید . برای عضویت در سایت اینجا کلیک کنید و یا از اینجا وارد شوید .

آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین و مهشید و خدای مهربون در تاریخ 1348/10/11 و 11:36 دقیقه ارسال شده است


سلام دوست عزیز
اومدم که دعوتت کنم به وبلاگ شخصی ما سه تا ... امین و مهشید و خدا
12 اردیبهشت 91 افتتاح شد وبلاگمون
همه حرفای ما اینجا نوشته میشه ، وبلاگی که هدفش تجربه لحظات امید و آرامشه
حرفایی کاملا متفاوت و نو ...
امیدواریم روزهای قشنگی رو در کنار شما بسازیم
حضور شما رو صمیمانه خوش آمد میگیم




این نظر توسط سيد عليرضا در تاریخ 1348/10/11 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوسته من اين ايدي رو تو ياهو اد كن
leech_tak اين ايدي رمز موفقيت شما هست

این نظر توسط محمد جواد در تاریخ 1348/10/11 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید
من دنبال یه همکار بودم که به وبلاگ شما برخوردم
اگر شما مایل به همکاری با من بودید
خبرم کنید
- خوشحال میشم اگر با هم همکار بشیم
یاهوی من = veshgh

ایمیل من = velayateshgh@mailfa.org
منتظرم یا علی
مدیر - مدیر

این نظر توسط نوای کربلا در تاریخ 1348/10/11 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

وسلام نام خداست .....
اسلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)
دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید .
از شما برای بازدید از وبلاگم دعوت میکنم .
التماس دعای ظهور
یا علی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شــــــیعـــــــه هـــــــــــا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما برخورد پلیسی با پدیده بد حجابی چه عواقبی به دنبال خواهد داشت ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 298
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 29,015
  • بازدید کلی : 138,270
  • کدهای اختصاصی